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xNormal 3.17.16 リリース! - 定番テクスチャベイクツール!細かな不具合が修正された最新版!

http://www.xnormal.net

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ゲームアーティスト御用達、無料で使える法線マップ&各種マップ生成ツール
“xNormal”の最新版がリリースされました。


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第1回:シーン制作するための準備 キャラクター・背景編 | MotionBuilderでカットシーン制作 | AREA JAPAN



主に新ツールへの対応とバグ修正がメインですね。
ここ最近は細かな修正が多かったので紹介していませんでした。

xNormal 3.17.16
– Changed the Default map renderer’s tiling pattern to be more coherent.
– Fixed a bug in the OpenRL map renderer ( incorrect context initialization ).
– Recompiled using the latest libraries ( OpenRL 1.2R1, JRE 1.7u10, Optix 3.0 ).
xNormal 3.17.15
– Recompiled with Optix 2.6 which supports GeForce 6XX “Kepler” cards.
– Recompiled with Java JRE 1.7u9 to patch a security problem.
– Recompiled with FXB 2013.3 to improve compatibility with some programs
– Fixed a bug reading the PRT XML settings

今年は待望のxNormal4が登場(予定)です。
うーん待ち遠しい

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